en
Wstecz
Aktualności

„Możesz wybrać” apeluje Robert Makłowicz

10.03.2016 „Możesz wybrać” apeluje Robert Makłowicz

 

Robert Makłowicz od lat angażuje się w kampanie społeczne do których ma głębokie przekonanie, był polską twarzą europejskiej kampanii "Fisch Fight" - "Ryba za burtą!" a także  dwukrotnie ambasadorem akcji "Jeszcze żywy KARP". Teraz przyszedł czas na publiczną wypowiedź w sprawie chowu klatkowego w Polsce.
Robert Makłowicz został twarzą kampanii „Jak one to znoszą?”. Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki ma na celu uświadomienie konsumentom w jakich warunkach żyją kury na fermach przemysłowych. Wstrząsające materiały prezentują skandaliczne warunki hodowlane. Ilość wegetujących tak ptaków jest niewiarygodna, to 30 milionów kur niosek. Szczęśliwa kura Katarzyna drepcząca po podwórku i dziobiąca ziarno to widok idylliczny, w opozycji do milionów więźniów jej los wydaje się irracjonalny.
Robert Makłowicz zostawia nam wolną rękę w podjęciu decyzji: „Jeśli chcecie możecie podpisać deklarację Otwartych Klatek ale przede wszystkim możecie wybrać. Wybierajcie jajka, które nie są oznaczone cyfrą trzy to oznacza chów klatkowy, to oznacza smutny los kur niosek”. Jak zawsze wybór należy do nas.

Deklarację można podpisać na stronie http://jakonetoznosza.pl/.

 

Sklep
Copyright © 2013 Robert Makłowicz All Rights Reserved.
Projekt graficzny, ilustracje: Andrzej Zaręba
Projekt UX i wdrożenie: ME & MY FRIENDS